Sammandrag av lördagen...

Först jobbade jag...

Efter jobb var det party hos Ingrid och Kim i lördags. Gick dit med bulltande huvudvärk och en förhoppning att kunna stanna en timme eller två innan migränen tvingade mig hemåt igen. Hade svårt att tro att jag skulle bli på partyhumör. Men tro det eller ej. Det gick!

Det var jätteroligt och där var många människor som jag känner och tycker om.

Emmy och Jessica gör mig alltid på gott humör, så med dem är det svårt att misslyckas.
För ovanlighetens skull trillade både Fredrik och Mari in. Roligt att se dem. Det är ju inte allt för ofta.
Ingrid är ju min svurne vapendragare vad gäller partyn. Så hon är ju självskriven vid en lyckad kväll.
Och så fick jag ju äntligen träffa Marcus!!! Mannen som jag så länge trott var en fiktion i Ingrids huvud. Han var ju riktigt trevlig. (Inte för jag är förvånad. Ingrid har ju bra smak. Hon gillar ju mig!) Roligt med fler intressanta människor som har något att tillföra ett samtal. Han verkar väldigt social och lätt att umgås med. Med andra ord så gillar jag honom. Trist bara att han är ännu en sådan där.... En av de som man frågar "Vad jobbar du med?" och efter att ha hört svaret kan man inte mer än konstatera att det tycks ha något med datorer att göra.

Klockan 01.30 var det typ bara jag, Fredrik, Mari och Jimmy kvar. (och värden Kim och ett par dataspelspolare till honom) Vi bestämde oss för att svänga våra lurviga på Breze (Gillade Heartbreak bättre. Det vet jag hur det stavas). På vägen dit ringde jag Ingrid för att höra var de höll hus. Hon hade blivit borttappad på KOI och hängde mer än gärna med oss. Tur var väl det, för då blev vi i varje fall 5 personer på stället.

Klockan 4.00 körde taxin upp vid huset och jag fick ringa på för att väcka man och hund. Hade ju inte tagit med nyklar. Suck... Andy blir alltid lika glad! (Fast att han gör precis likadant själv!)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Klart jag är trevlig, vad trodde du? :)

2008-05-15 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0