Pokerkväll???

Jag bara undrar när det är tid för en ny pokerkväll. Det var ju en stund sedan man förlora pengar till Maria nu... Inte utan att jag saknar det faktiskt.

image100

Var ju roligt att vi fick Emmy intresserad. Nästa projekt är Ingrid!

Ska för övrigt bli jättespännande att träffa den nu mera världsberömde Marcus imorgon. Hoppas bara att denna tvådagars huvudvärk inte håller i sig. Då blir det inget kul att gå till Ingrid och Kim. Åhhh, jag som verkligen sett fram emot detta.... Men jag får väl ta ett gäng Ipren och försöka lida med grace! Då kan jag kanske vara med en stund i varje fall.

Ska faktiskt gå och lägga mig nu. Så man kanske mår lite bättre tills det är dax att gå på jobb.

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Jess

Sov gott!!!!
Förresten så bjuder vi inte Maria på nästa pokerkväll så du vet!!

2008-05-09 @ 19:56:45
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Maria

:(

2008-05-10 @ 09:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0