Mandocka som livspartner??!!

Tänkte köpa mannsdockor... Den ska vara man och fungera som en man, på alla vis utom ett par...

Det braiga med en docka är:

* Den säger inget den inte menar..(Inget annat heller för den delen)
* Den är alltid där du vill ha den. (lämnade man den i sängen, så är den kvar i sängen. Så vida inte ens kombo har lånat honom en stund)
* Otroligt billiga i drift (Dock dyrare i inköp! I vanliga fall räcker det ju att man införskaffar en kortkort kjol, sen har man dem på kroken)
* Man slipper "break up- samtalet" ( Det är bara att ställa honom i garderoben när man tröttnar)
* Man behöver inte ljuga ihop någon historia om psykisk svaghet om man vill börja träffa honom igen efter ett uppehåll.... (det är bara att damma av honom med en fuktig trasa)

Funderar allvarligt på att införskaffa ett helt fotbollslag nu när jag vinner pengar. Sen tänkte jag skänka dessa till alla som behöver en riktig man!!! Bara skriv upp namn och adress och dockutseende som kommentar, så skickar jag en så fort jag vunnit mina miljoner naturligtvis.....

Här kan ni få ett smakprov!


Kommentarer
Postat av: Jess

Oj va verklighetstrogna det var!!
Det enda den där Charlie gör är ju hålla i ölen eller ta på sig själv!!
Då kan jag lika bra ta en riktig man!!
Gärna stum och döv!!
Tack på förhand!!

2008-05-07 @ 16:49:40
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: emm

Jag förstår inte varför jag aldrig har sett detta som ett alternativ innan. Nu känns livet helt plötsligt ganska ljust igen :D Tack tusin..

2008-05-07 @ 17:46:21
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0