Lördag är bokad!

Jag säger bara Wooohoooooo!!!!!

Då är lördagens hittepå bokat. Eller bokat och bokat... Vi är inte 100 på programmet än. Men det blir en liten smyg firning av min alldeles egna 27årsdag! Tycker inte om att ha tråkiga kalas och sånt... Kan bero på att folk alltid är bortresta under min födelsedag. Näää, jag är inte bitter! Tänkte fira med att bara ha en trevlig dag innan vi drar till Spanien om 10 dagar! Vet att Vicky förväntar sig lyxbjudningen Orvar, men tyvärr får det bli när plånboken innehåller mer än kvitton.

På lördag blir det alltså Bakken med tillhörande 5-kamp. Kan riktigt se mig Micke sitta och fila på hur han ska fuska till sig vinsten i år! Han är finurlig må ni tro! Men det är sällan han vinner något ärligt.

Det ska bli riktigt roligt! Inte att förlora alltså, utan hela alltet. LÄNGTAR!!! Och vet ni vad??? Det ska bli JÄTTEFINT väder på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0