Lägg fram smörkniven och ett glas!

Nu ska jag hem till kusinen och käka middag. Vet inte vad, men jag får väl försöka komma på något som jag kan inhandla som inte tar allt för lång tid att laga. Blir kanske sent eftersom vi ska se film, så jag har förberett för morgondagen.

Efter Johnnys kanontips igår så har jag  för att tjäna fem minuter imorgon, redan idag satt fram mitt mjölkglas och min smörkniv som ska användas vid fredagens frukost. Trist bara att det tog 15min att köra in till jobb där jag ska förtära frukosten, 5minuter att öppna alla grindar och stänga larmet och sedan ytterliggare 15min för att köra hem.

Tack Johnny för tipset!
image65   image66

Kommentarer
Postat av: Johnny

Det e lugnt! Första tipset e gratis =)

2008-05-01 @ 22:38:39
Postat av: Anna

Fin smörkniv. :P

2008-05-02 @ 13:20:41
URL: http://annagranstrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0