Kan man bo i SJÖBO??!

Har hittat en jättesöt gård med stort stall. Med andra ord plats för alla mina, Jessicas och Emmys hästar. (säg bara till om jag glömt någon som vill ha plats till en framtida krake). Efter gårdagen så är travhästar det viktigaste i mitt liv. Ni vet att jag går in för allt till 100%!
image67 Mitt stall

Tänkte att jag skulle anlägga travbana på min åker. Tror ni jag kan konkurera ut Jägers och Solvalla? Jag tror! Allt går med rätt mix av engagemang och blod,svett och tårar.
image68 En del av mina 6ha åker

På 6ha kan jag även hyra ut en liten hörna till mannen utan åker men som äger två traktorer.

Ja, allt verkar kanon med min gård.  Så här står det i annonsen:

Mangårdsbyggnad uppförd 1893 om ca 102 m2 byggyta samt inredningsbar vind. Ekonomibyggnader i trevlig u-formation med stall, verkstad/snickarbod, loge och dubbelgarage. ( MÅSTE MAN JU HA TILL JESSICAS SULKY FÖRSTÅS) Separat byggnad för traktorgarage. ( - SHOOOOO, *strycker mig över pannan av lättnad*) Egen grävd vattenbrunn samt trekammarbrunn från 2006 med filterbädd från 2006.
Total areal om 7 ha varav 6 ha åkermark. På fastigheten finns två stycken mycket fina kräftdammar. (DÅ VET VI VEM SOM KOMMER ARRANGERA ALLA KRÄFTSKIVOR) Gården är naturskönt och fritt belägen ca 2 km söder om Lövestad by. Avstånd till Sjöbo ca 20 km och ca 70 km till Malmö.
Beg. pris: 1,7 Mkr

Det största problemet är ju närheten till Sjöbo... Vill man ens bo där??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0