Jag har tafsat på Måns Zelmerlöw....!!!

Måste erkänna att det idag blev lite väl närgånget mellan mig och Månsemånsen.

Det var vid utgången från Derby klubben på Jägers. Jag och Jessica hade precis satt en avsevärt stor summa på lopp 7 och var på väg tillbaka till Emmy och Maria. I utgången omgiven av vakter stod MÅNSEMÅNSEN. Framför sig hade han en sannslös stor samling med skrikande småflickor i mellanstadieålder.

"Tyvärr" finns det bara en utgång från klubben och vi var tvugna att klämma oss i mellan den beundrande skaran och det lilla lammköttet. Jag utnyttjade läget och "råkade" hamna så nära honom som bara går. Jessica som tydligen har sina ögon plaserade i röven, såg inte att det var Månsen förän det var för sent. Trist att hon missade den chansen. Men min hand kommer alltid att minnas var den har varit!!!!
image63

Vill man inte bara nosa honom i nacken??!

Kommentarer
Postat av: Emm

Jag är SÅÅÅÅÅÅ stolt att jag är släkt med dig i stunder, vet du det!!!

2008-05-01 @ 19:16:12
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0