Jag älskar folk som smörar för mig!!!!

Idag har vi haft besök i butiken av en av dem som kan tänka sig att "köpa" vår lokal. De är jättetrevliga och superintresserad av lokalen. Vi söker ju som en del av er vet, ny lokal. Har hittat en som vi tror på och där har vi även fått ett JA. Men vi är osäkra på om vi vill ha kvar denna butiken och ha två eller om vi bara vill starta en ny. Tror inte att jag kan släppa att jobba med Emmy varje dag. Det är faktiskt det roligaste jag gjort i hela mitt liv.

Dagens gäster kommer från en chokladbutik och de är mycket måna om att vi ska välja deras bud. Där av trillade det in en hel låda handgjorda praliner idag. Ni skulle sett mina och Emmys ögon när fick dem! De tindrade som hos ett barn på julafton.
image129

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Spara minst en till på torsdag, så att jag kan få smaka också!

2008-05-19 @ 21:24:17
Postat av: Carro

För sent!

2008-05-19 @ 23:26:05
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0