Elaka mot mig!

Idag känns det som att hela världen är emot mig!

Klockan är bara ett och ändå har jag snart deppat sönder och samman. Det började som ni vet att jag var aptrött i morse. På vägen till jobb lyckades jag få alla rödljusen + att en apstor lastbil körde ut framför mig och blockerade vägen i typ 5min. Utan Philias hade den tragiska färden varit ännu värre!

Väl framme sätter jag mig för att lägga in annonsen om lokalen. Tror ni inte att jag helt glömmer av tiden och missar att flytta min bil??! Nu får jag betala full taxa till efter lunch. SUCK!

På gymmet blev jag varse att vi hade vikarie. Hatar att träna för andra än Cissi. Hon var väl ok, men gjorde mig inte direkt motiverad. När det var dax att duscha var klart den ända duschen med slang upptagen!!! Fick då stå i duschrummet och vänta.... Varför tror kvinnor alltid att man kollar in dem om man gör annat än duschar i duschrummet??? Fick lite syrliga blickar där jag stod och huttrade insvept i min handuk.

När jag var tillbaka i butiken tyckte Emmy det var tid för lunch. Jag hade tänkt prova en sallad från Redfellas . Men Emmy hade redan bestämt sig för att käka på vårt stammställe Larssons (Trots att vi båda är hyfsat trötta på dem nu). Låt gå tyckte jag... Vi tar Redfellas i morgon. Men sen släppte Emmy bomben! Jag skulle inte ens få PAGO! Fattar ni vilken chock jag fick. Måste jag berätta att jag inte var långt från tårar??! Det värsta av allt var att hon inte menade det... Hon skulle bara sparka på mig när jag redan låg! För sådan är hon! I samma sekund hon nekat mig mitt livs nektar... I samma stund berättade hon att hon visst skulle köpa en flaska till mig....

Hoppas resten av dagen blir bättre!

Kommentarer
Postat av: emm

Du tröttar mig!!!!!

2008-05-06 @ 14:00:00
Postat av: Jess

Mycket ap nuförtiden!

2008-05-06 @ 15:53:15
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0