Dax igen...

Då var det tid igen!

Har sparkat igång hemsidan för ett tag sedan, men tänkte jag pausblogga lite nu. Annars har det en tendens att inte bli av. På hela dagen igår lyckades jag bara få iväg ett inlägg... Ber om ursäkt för det. Men just när jag gör hemsidan, så har jag inte mycket att blogga om. Det är ju sådär kul att läsa om bildredigering.

Har nyheterna på.... Handlar bland annat om Sveriges första nakenhotell. Ett hotell i SKURUP har startat upp ett nytt koncept... Man checkar in, tar av sig kläderna och efter det sker allt naket. Äter, promenixar och minglar Visst är man gärna naken på hotell.... Men bör det inte vara i slutet sällskap?? Eller är jag prydd? Tycker nog att det känns ungefär lika behövt som Baras PGA-bana. Både Svedala och Skurups kummun verkar ha slagit i huvudet.

Sen informerade de även om att vi åker till Danmark fel dag. Vi åker ju den 17 Maj... Hade vi istället valt den 7 Juni, så hade vi fått se en mycket intressant tävling. Ett cyckellopp där alla deltagarna är nakna! Nästan så man skulle byta dag eller åtminstonde åka dit då med!

image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0