Dagen i dag...

Steg upp tidigt och började redigera bilder. Klockan var bara 08.00 när jag vevade igång Photoshop. Har faktiskt fått gjort riktigt mycket idag. Är i stort sett klar med alla bilderna nu (Jabbadabbado måste dock göras om). Så det är bara att börja lägga in. Hann med några men nu är jag helt slut och pallar faktiskt inte tänka mer.

Jag har även hunnit ta ett snack med Vicky. Tänkte vi skulle planera lite inför lördag. Men som vanligt så kom vi inte fram till något av värde. Får väl på det igen imorgon! Ett program måste man ju ha.

Det enda klara som framkom under samtalet var att hon ville att jag skulle lägga Vasaloppsbilden här på bloggen.... För det var väl det du sa? Att det var synd att den bara ligger på Facebook!

Här kommer lite Vicky bilder. Bland annat Vasaloppsbilden!

     


Kommentarer
Postat av: Vicky

Jo jag tackar! Som sagts via SMS var det ett litet missförstånd de här bilderna. Jag ska ta bilder på lördag och sedan ska jag starta bildblogg. Oj vad kul det ska bli ( gissa vem jag ska bildblogga om).
KRAM

2008-05-15 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0