Avfärden är nära....

Då är det inte många dagar kvar tills vi flyger söderut! Ska jag vara helt ärlig så räknar jag det nu mera i timmar.

Fick precis frågan om allt var fixat inför Spanien. Eftersom jag känt frågeställaren i typ 7år, gissar jag att hon bara ville vara snäll. Hon borde veta bättre än att tro att jag skulle vara klar redan. Nä, det blir väl som vanligt. Jag packar det sista medan jag lastar ut i bilen.

Idag är det projekt tvätta. Har i stort sett inga rena kläder alls nu. Fast när jag tänker efter så....borde jag kanske inte ens tvätta... Jag har alltid en tendens att packa med mig hela mitt hem. Tänkte sluta en pakt med mig själv nu och försöka låta bli det, för en gångs skull!

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0