Årets första bad och annat som hände under söndagen....

På söndagen kunde jag inte sova så länge trots att natten bjudit på sen nattning.... Gick upp och körde och köpte frukostmat medan mannen gick morgonpromenixen med Slok. Oj, vilken frukost det blev! Jag hade så svårt att bestämma pålägg, så jag tog allt!

Sen började jag städa bilen. Alla ni som åkt i den under senaste tiden vet vilken sannering den behövde. Så det blev tvätt, dammsugning, våttorkning, putsning och vaxning. Oj, vad jag var duktig!

Efter att jag bränt mig sönder och samman under tiden jag fejade med bilden, åkte vi till Pydde och badade. Bjöd in Micke och Vicky att hänga med, men de krukorna sa "Tack, men NEJ Tack!". Synd, för det var riktigt skönt i vattnet. Skulle gissa på lätt 18 grader.

Efter badet bar det hem till Micke och Vicky. De skulle låna stora julskinkegrytan. Tyvärr var det inte skinka som skulle kokas, utan GRISHUVUD!!!! Micke har då äntligen lyckats skjuta ett vildsvin och inget litet heller. Fick se det igår... Det var en ruskigt stor bjässe! Han vägde över 100kg och var längre än jag! Tänkte ta en bild för publicering här, men Micke hade satt någon sorts påse för att slippa flugorna runt den, så man såg inte så bra. Smart drag! Men jag har påtalat för Vicky att hon får skaffa mig ett foto. Förstår att min publik förväntar sig det!

Klockan 20.00 var det hämtning av svärpäronen. De skulle till Turkiet och spela golf. Vi körde dem till Kastrup och klockan 21.00 däckade jag på soffan framför the on and only "Prince of thieves". Kan inte låta bli att få en lite crush när jag ser Kevin Costner och Christian Slater i tights.
image102

Tightsen får ni här bredvid. Ni får själv föreställa er dem på!
image103image104


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0