Vem vill lyssna på vad som händer på mitt företag?

Då var man hemma från Göteborg igen!

En stor del av dagen har idag gått åt till att åka till, beställa mössor i och åka från Göteborg! Vi snackar bra mössor när man är villig att köra 60 mil bara för att få beställa dem... Som vanligt när vi beställer något, så byter vår butik inriktning. Igår var vi en barnaffär, idag en mössaffär! Ska bli intressant och se hur alla höstens beställningar faktiskt ser ut. Trots att det bara är ett par veckor sedan vi beställde, så har min guldfiskhjärna förträngt nästan allt.

Det är bara en sak jag är säker på.... Vi kommer än en gång att byta inriktning till bland annat jackaffär.

Tillbaka till själva Göteborgsresan... Faktiskt riktigt trevligt, trots att det är en dryg motorvägssträcka. Jag har väldigt kul ihop med min kusin. Jag gissar att det handlar om att hon faktiskt förstår sig på min sjuka fjortishumor och att hon nog är ensam om att tycka om att älta fakta om mitt företag. (kan ju vara för att hon är delägare)

Probemet som vi älter för tillfället är om vi borde stanna kvar på vår befintliga adress eller om vi bör flytta. Det lutar åt att vi ska flytta. Tror att chansen att få fler kunder är stor då, men samtidigt är det lite vemodigt. Lokalen är SÅ fin, vi har vår kundkrets där (kommer missta de flesta om vi flyttar) och det är nära gymmet. Men det är aptråkigt att slita dygnet runt utan att få något för det. Usch... Tur att det är halva tiden kvar på kontraktet, så då behöver vi inte ta några snabba beslut. Just den sorten är nämligen inte vår gebit.

Hade varit bra att ha någon annan att bolla idéer med. Någon som är objektiv.... Någon som anmäler sig frivilligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0