Vasaloppet, kan det vara något för mig?

Då var det tid för Vasaloppet igen. TV:n är okuperad sedan starten, så jag har inte mycket annat att välja på.

Det är faktisk så att man sitter och blir sugen på att åka. Nu när jag har börjat träna så är väl nästa steg ett 9mil långt lopp på skidor. Eller...? Det är bara för alla som vill att anmäla sig till mitt serviceteam. Jag behöver:

*Några som langar chai (blåbärssoppa känns lite passé)
*Några som kan ge mig nya stavar på vägen (om jag med all min styrka skulle råka ta en mitt itu)
*Några som vallar mina skidor (vet ni inte hur man gör, så kan jag tipsa om ett avsnitt i Sunes jul där Rudolph lagar valla)
*En person som står för massagen efter. (Detta kan vi börja öva på med en gång. Ska vi säga 4ggr i veckan?)

 Kan för övrigt inte låta bli att bli väldigt imponerad av mina två största skidhjältar!

Andreas Johansson
Kolla så bra han var!

Mikael Boklund
Kolla så bra han var!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Pax vara chai langaren. I min ide ingår gratis chai från det att du startar tills du är i mål, vilket med en enkelt uträkning bör bli cirka 1000 chai. Jag dricker snabbt och du skidar långsamt :)
Its a deal, visst..

2008-03-03 @ 08:20:26
Postat av: Tusin

1000x35kr=35000kr

Det blir en dyr resa för dig!
För övrigt, så kan du knappast ingå i serviceteamet när du också ska åka skidor.

2008-03-03 @ 13:35:41
Postat av: emm

Trodde du sponsrade med det hela, men tji fick jag. Vi får väl se, ska suga på den karamellen en stund. Jag med i vasaloppet känns sådär rätt kombo..

2008-03-03 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0