Traderafynd?? Skojar de eller...?

Tittade runt lite på Tradera precis.... Tänk så mycket användbara och oumbärliga prylar det finns....

För bara 32kr kan du just nu köpa en TUTT-GALGE Visste inte att jag behövde en förän jag såg den.
image12

För 35kr kan man köpa en "Äggväska". Perfekt när man ska ut och resa med sina ägg! Fast jag gissar att säkerhetskontrollen kan bli ett gissel. Jag fick ju inte ens  med min tub med Kalles kaviar till Kina.



För bara 6kr får man en gammal vikram från 20-talet! Undra om tanten och farbrorn ingår...? För då är jag nog lite sugen.
image14

Får väl lägga in en liten sak som matchar min bloggs nya tema. Även om Tuttgalgen var bra nära, så vinner denna produkt. "Anus på burk", för bara 106kr.
image15

Kommentarer
Postat av: Emm

Tuttgalgen önskar jag mig lätt i påskpresent. Om den tar slut kan jag ta gump i burk fast den vet jag knappt vad just jag ska använda till. Man kan kanske gömma hemliga saker i den, hmmm. Tål att tänkas på..

2008-03-18 @ 22:36:13
URL: http://emm.webblogg.se
Postat av: Jess

Gumpen i burken är kanske främst för män!! Eller, tänker jag i helt fel banor- Äggväskan önskar jag mig, äntligen jag är så trööt på alla ägg jag krossar! Den kommer ju väl till pass nu till påsk eftersom jag transporterar så vansinnigt mycket ägg just runt påsk, och i oktober förstås....

2008-03-19 @ 16:09:51
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0