Tjejbaciller!

Jag har ett stort problem. Må hända att det är ett I-landsproblem som heter duga. Men jag måste trots allt gnälla lite.

Som ni vet så är jag pokerfantast.... Trots detta så blir jag ALDRIG medbjuden på några pokerträffar. Mannen i mitt liv som hatar poker blir bjuden hur ofta som helst. Men inte stackars jag. Hade jag varit kille så hade jag varit bjuden, men nu råkar jag vara utan snopp och då är man inte välkommen.

Jag kan också snacka om brudar, bilar och förstärkare! Men... suck.....

Hade jag kunnat så hade jag fixat ihop mitt eget pokerspel. Men nu är mitt största problem att jag inte har så många tjejkompisar som gillar poker.... Och killarna vill ju som sagt inte spela med en tjej!

De tror väl att de ska få tjejbaciller!
image23

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag vill spela poker! Jag är en riktig pokerhaj!
Maria är säkert oxå med! Sen lurar vi med Emmy och nån till så e det klart ju.... Bestämm ett datum och en insats!

2008-03-22 @ 20:02:34
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Maria

Jag är absolut med på en pokerkväll! Älskar poker! Så det kanske går att fixa?

2008-03-24 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0