Såååååååå deprimerande!

Nu sitter jag då helt allena på jobb....

Emmy är och hånglar upp den där Claes och har med andra ord lämnat mig helt åt mitt öde. Jag har en del som borde plockas undan och städas. Men av någon anledning så har vi alltid högar överallt. Även precis efter vi har städat. Så det känns ju lagom motiverat..... Har för övrigt inte tid! Jag har ju fullt upp med att spatsera runt i butiken och kontrollera hållfastheten i olika delar. Man vill ju gärna att den plats man väljer håller för mina 52kg (lät den siffran ens lite sannolikt?) Både takbjälken och lampkroken ser lockande ut!

Ibland önskar jag faktiskt att jag hade Tourettes! Så mycket mer liv och rörelse det hade varit här då....Hmmm... Eller så hade jag varit ännu ensammare..... Kanske tur att man inte har det ändå! Undra hur vanligt det är....?

Nu ska här Googlas.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade nog kört på takbjälken, mest för att va på den säkra sidan så att säga....

2008-03-13 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0