Onödigt vetande DEL1 - NAMN SPECIAL

Eniro har totalt 291st Bo Krister registrerade i hela Sverige. Dock ser det ut som att bara ca. 30st heter Bo-Krister. Resterande hade föräldrar som hade vett att dela på namnen.

Mina farhågor är besannade.... Det finns en Leif Barbro på riktigt! (mina kondoleanser)

Jag är inte ensam... Totalt heter 31302 Caroline. Där av har jag det 63:e vanligaste flicknamnet i Sverige. Tack mamma och pappa för att ni gav mig något så speciellt! Min kära moster och morbror ansträngde sig åtminstonde lite.... Bara 5930 heter Emmy!

366 personer i Sverige heter Snygg i efternamn..... "Mitt namn är Snygg, Peter Snygg."

Än värre är att 8 personer i Sverige har efternamnet Bröst. Tänk dig dialogen:

- "Vad heter du?"

- "Lena Bröst."


Kommentarer
Postat av: Emm

Nu har du gett mig världens bästa idé på vad jag ska heta när jag "blir vuxen". Emmy Snyggabröst, kan det vara nåt kanske. Man tar två bra efternamn och gör ett utav dom!! Inte så tokigt va!!?

2008-03-03 @ 17:19:15
Postat av: Jess

Jaha hur många heter Jessica då!!!
Trodde att alla kusiner/personal/vänner skulle komma upp på onödigt vetande!
Sårad, sårad känner jag mig!!
PAX för snyggabröst efternamnet!!!
Oh eller kunde man tagit namnet... nä det blev för snuskigt!!
Fan nu brände jag en raggmunk till...

2008-03-03 @ 18:41:02
Postat av: Jag igen!!

Det finns 118 personer som har efternamnet Kiss.
Hahahahaha...hihihi
Detta va ju riktigt kul!!

2008-03-03 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0