Inte såååå elak!

Hon var inte så elak som jag trodde..... Den där kusinen.

Hon tyckte till och med att det var fint det jag gjort. Det var ju roligt, men jag tror inte att jag kommer ifrån hennes smygändringar. Det verkar ligga i generna eller nått... Dock måste det komma från hennes far, för jag kan inte minnas att jag någonsin haft det beteendet.

Ett mycket fint inslag på jobb idag var OSTEN. Tre otroligt goda och smakrika ostar förtärdes (dagens ord i måndags) till rymmarknäcke och bullar. Ost är nog det som jag aldrig hade klarat mig utan. Min mamma försökte få mig att sluta med mjölkprodukter ett tag för min mages skull. Men den gubben gick inte! Att klara sig utan Appenzeller och Pecorino skulle vara totalt omöjligt. Efter bara någon dag, skulle jag nog vara så knäckt att till och med en liten hushållsost skulle glida ner. Tack Emmy för ostinitiativet!

Jag hoppas innerligt att kusin får bort det där tramset från Claes. Äta apelsinmarmelad, när det finns både fotsvettsostar och fisostar att välja på. Det kan aldrig vara hälsosamt!
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0