Här står jag naken. Bara 19år.

Eftersom Jessica och Emmy bor ihop, så får man ju ingen ny läsare när Emmy läser min blogg vid sin hemkomst....  Det spelar ingen roll hur mycket hon längtat efter att ta till sig all min visdom. Hon blir ändå inte en pinne i statistiken. Sen arbetar hon ju på samma ställe som jag och räknas ju inte då heller...Det är faktiskt fusk! Bara för att ni bor ihop och för att vi jobbar ihop så halveras mitt läsarantal.

Folk säger att sex säljer. Tänkte snoffsa till min älskade blogg med lite porriga rubriker. Man måste ju arbeta upp antalet besökare. Idag har jag haft 2! TVÅ! Jag och Jessica.

Idag får vi se vad som händer..... Om rubriken lockar hit tillräckligt många så lovar jag att bli lite mer kinky i mina inlägg. Då ska ni få höra allt snaskigt! Som t.ex. om min lesbiska kompis som är man!!!! Och om min andra vän som bara kan ha sex när hon är utklädd till Pippi Långstrump. (Jag tror det är så det är. Läste något liknande på hennes blogg i varje fall.)
image9


Kommentarer
Postat av: Jess

Jisses!!! din nästkommande rubrik borde lyda:
LÄS JAG ÄR DESPERAT!!

2008-03-18 @ 16:34:53
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Emm

Jag tycker inte man behöver hänga ut människors sexliv sådär bara hur som helst.. Tänk om man tar illa vid sig =)

2008-03-18 @ 22:34:04
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0