Fakturakund hos Espressohouse.... Kan man komma närmare personlig konkurrs?

Var precis inne och surfade lite på Espresshouse hemsida... Mitt största intresse i livet är ju deras CHAI! Chai kan man dö för! Just nu har jag mitt lilla Coffecard som jag laddar med 1600kr den 26:e varje månad. Detta ska räcka till att stilla hela månadens chaiberoende.

Runt den 20:de brukar det bli knapert på kontot och jag måste byta ner mig från stor mugg till liten för att dryga ut.

Det nya nu är att jag kommit på att man kan bli fakturerad i efterskott. Tänk att kunna finnansiera sitt beroende med 30dagar netto!!!! Hade nog dock gjort att jag hamnat i personlig konkurrs, så det tål att tänkas på!

image18


image17

Kommentarer
Postat av: amanda

låter jättegott men vad är det i den kaffe drinken. önskar att det fanns något liknande kaffe ställe här där jag bor.

2008-03-19 @ 20:41:18
URL: http://amandasvita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0