En hyllning till min travguro!

Måste bara säga att Jessicas snack och bloggande om trav ibland kan kännas lite långrandigt. Trots det så är jag väldigt glad att hon kan så mycket!

Hon hjälpte mig idag på olympiatravet. Inte med att vinna en massa pengar kanske... Men det gick i varje fall ganska jämt ut. Fina stalltips blandade med små egna idéer, gjorde att jag totalt gick minus 70kr. Detta låter ju kanske inte som en seger... Men tänk på att jag lika bra kunde förlorat 500kr!

Tack Jessica för att du är min TRAVGURO!
image26

För att få egna tips.... Gå in på Jessicas blogg. Nästan hela bloggen handlar om trav...

Kommentarer
Postat av: Jess

Utomordentlig hyllning... nu blev jag lite rörd! En tår rann från min kind..... april,april, jag blev inte ett dugg rörd!! April,aril jo det blev jag!

2008-04-01 @ 15:15:00
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0