Då var allt klart!

Talade tidigare idag med Jessica och fick då klarlagt att hela serviceteamet är fixat inför Vasa 2009. (Ja, jag har snöat in på Vasa. Ni fattar inte hur gärna jag vill!)

Chailangare - Jessica
Stavfixare - Jessica
Vallare - Jessica
Massör- Jessica

Och så la Jessica till några andra ansvarsområden. Kan inte förstå att jag glömde dem i mitt förra Vasainlägg! De är ju lätt de viktigaste....

Banderolltillverkare - Jessica
"Hejar-ramse-ihop-diktare"- Jessica

Om någon fortfarande vill vara med i teamet efter att det nu är klart, så kontakta teamledaren Jessica, vice teamledare Jessica eller tränaren Jessica!

Kommentarer
Postat av: Vasa

Låter fint, men massöransvarig kan du stryka från mitt ansvar!! Jag kan däremot anställa nåt het massör, du vet teamledaren kommer ju oxå behöva lite avslappning!!!
Så är du en het massör skicka din ansökan till:
[email protected]

2008-03-04 @ 21:06:19
Postat av: Tusin

Kanske lika bra att du inte masserar.... Fick lite incestkänslor över det hela.... Trots att man får gifta sig med sina kusiner.

2008-03-04 @ 21:33:30
Postat av: Vasadeltagaren nr.2

Ni är ta mig f-n inte riktigt kloka. Kul i alla fall att börja morgonen med ett gott skratt. Jag delar mitt liv med två knäppgökar. Inte konstigt att folk man möter tycker att man är skum.

2008-03-05 @ 08:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0