Caroline = nötallergiker

Idag försov jag mig för andra dagen i rad....

Tror att det beror på min nötallergi, som jag från och med igår kväll, är helt säker på att jag har. "Då undrar ni varför jag säger så..." Men igår svullnade min hals upp så jag knappt kunde andas och det kliade något  vansinnigt.  Det kändes precis som när jag i min enfald trodde att jag skulle kunna spatsera runt i träsken i Norrland utan att få andnöd p.g.a. alla myggsticken. (Det gick inget vidare... Men efter en halv ask Betapred var jag människa igen.)

Men igår fanns det inga mygg.... Det till och med snöade, så var skulle de i så fall hålt till. Med min otur, så har jag säkert en hel koloni som övervintrat i mitt översta skåp i sorumsgarderoben och som bara kommer ut på natten.... Men det känns inte 100% rimligt. Så jag anar att det var något jag åt.

Det enda som jag åt igår vid den tiden var nötter.... Där av titulerar jag mig nu mera nötallergiker.

image8

Kommentarer
Postat av: Jess

Usch det va ju inte kul att va allergisk!!!
försökte komma på nåt ball att skriva, men rimmet tog alla min krafter!!
Hälsa Emmy att hon gjort jättefint här hemm =D

2008-03-18 @ 14:37:13
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0