Vem FAN uppfann vaxet och hur tänkte de där???!

Har precis vaxat benen för första gången i mitt liv . Normalt använder jag andra allternativ, men för någon dag sedan tänkte jag att jag ville prova något mer varaktigt och så köpte jag en burk med talldoftande vax. Efter 45 sekunder i micron var vaxet klart. Med spateln skulle man se om vaxet var för varmt. Men som vanligt.... struntade jag i varningarna och kletade på den heta geggan. Men det var inte mitt största problem....

Nu var det tid att dra bort den vita pappersstrippen som jag tryckt fast ovanpå. Jag överdriver inte om jag säger att jag trodde all hud på benet slets loss. Jag såg stjärnor och tappade andan.... Mr Mästervaxare hjälpte mig lite, men det gjorde om möjligt ännu ondare. Med denna beskrivning skulle man kunna tro att jag la vaxet på hyllan. Men NEJ DÅ! Jag han dra inte mindre än 10 pappersremsor innan jag gav upp och satte mig för att Googla efter ett medlemsskap i FI.

Vem FAN uppfann vaxet och hur tänkte de där???!



SKONSAM????? MY ASSSSSS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0