Tillbaka från viva Espania!

Då var jag alltså hemma igen....

Spanien var en kul, men en ganska annerlunda resa. Det är något visst att resa med hela la familja. Det är ju en stund sedan sist. För 9år sedan var vi i Berlin och året innan var vi i London. Vi var  denna gången femton tappra själar som vågade sig iväg till Nerja och tro det eller ej... Men vi lyckades få med alla hem igen! Trots att mer eller mindre alla är livrädda för att flyga.

Vädret gick väl ann, men det regnade vid två tillfällen. Det var i stort sett bara näst sista dagen som bjöd på medelhavs-väder. Sista dagen var riktigt kass, men det botade vi med en utflykt upp i bergen. Där hittade vi den bästa restaurangen under hela veckan. Om man inte räknar den gourmetrestaurang min mor tog oss till på sin födelsedag. Måste säga att jag blev imponerad då min mor som normalt håller extremt hårt i sina pengar, pungade ut inte mindre än 700 Euro för en enda middag. Men det var det värt för middag hos tysken UDO och hans vanställde son IGOR (Igor är dock bara arbetsnamnet. Förhoppningsvis heter människan något annat. Men han var mycket lik en Igor)

Inte mindre än sex rätter serverade Igor i sin kostym knäppt ända upp i halsen. Vi försökte lista ut vad han kunde ha under.... Mest troligt är nog anntingen inget eller ett rött raffset i spets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0