Skönt med lite Carrotid....

Idag har Andy varit i Göteborg och tittat på monstertruckar tillsammans med Simon. Han åkte samtidigt som jag gick till jobb i morse och kom hem lagom för att se slutet på Sverige-Spanien.

Tycker faktiskt att det är riktigt skönt med lite Carrotid. Det vill säga tid då jag kan göra precis vad jag vill. Har egentligen inte gjort något vettigt alls idag, men det är faktiskt roligt att umgås med sig själv någon gång ibland.

*Jobbade till 15.00.
*Vilade en 15-20 minuter efter hemkomst.
*Åkte till Bokskogen med Loke. Officiella verisionen är att vi promenerade. Inofficiella är att vi sprang (säg inget till Andy!)
*Åkte och handlade lite kvällsmat
*Gjorde en god sallad med rökt makrill. Åt upp allt utom den egenodlade plocksalladen, då den var otroligt besk.
*Promenerade min vanliga runda bort till nya området i kvarnby.
*Kom hem och sa hallå till Andy
*Nu sitter jag här

Mycket promenerande idag. Jag går för att rensa tankarna, men jag måste säga att frågetecknena är fler när jag kommer tillbaka än när jag går. Det är likadant alltid! Trots det tror jag alltid att jag ska lösa alla mina problem under rundan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0