Ska vi enas om att det är otroligt synd om mig?!

Idag har mitt knäont spridet sig till höften..... SUK!

Först var det vänster knä, sedan höger knä och nu höger höft.... Lite får jag väl skylla mig själv. Jag har ju problem med att sitta still. Jag menar, hur bra var det egentligen med Tosselilla-utflykten för mina överansträngda benleder? Men det går ju inte att låta bli! Det är ju så himmla roligt!

Idag fick jag lite hjälp och tips för vad jag ska göra för att bli bättre. Det är både för- och nackdelar med att ha sin tränare i huset intill. När hon fick höra om min höft var hon snabb med att trycka ner mig på golvet för att göra töjningar.  Skärpning Cissi! Jag kan knappt röra mig, men nog skulle jag ner i backen.... En av mina kunder fick hoppa över mig! Men inte tyckte Cissi att det var något konstigt....

Det är nog tur att Micke inte ville åka på mitt folkparksäventyr på lördag. Svårt att dansa om man inte ens kan gå! Hur roligt det än hade varit. Fick tips från min kusin att Folkets Park har folkparksäventyr var annan lördag hela sommaren. Det är ju ännu bättre! Då kan man ju ta med sig fickpluntan och ta taxi eller som vi nu mera gör, ta BUSSEN hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0