Ska bli intressant att se vad midsommar bjuder på!

Tänkte ta dötiden på jobb till att planera midsommar. Efter lite sms-kontakt med allas vår Göran, tror jag att jag råkade bli mer eller mindre lekansvarig. Det betyder att även NI, EMMY, JESSICA och MARIA är det! Alla andra som har förslag på roliga lekar, får naturligtvis också hjälpa till!

Har tagit på mig att handla maten till Ohlsson/Johansson/Nillson/Persson:ska familjen. Har spånat lite på vad som ska med. Och jag har även tänkt göra ett litet trevligt inslag som förhoppningsvis kan göra övriga 34 festdeltagare gröna av avundsjuka!
 Matjestårta!


Mest avundsjuka kommer folk nog bli på våra vidunderliga förberedelser. Nästan allt ska vara klart när vi kommer till Gislöv. Vi ska inte gå och vara vrålhungriga i år inte!


Kommentarer
Postat av: Jess

Jessica avsäger sig genast ansvar för lekar!!!

Jag har varit lektant i många år och till så mycket folk säger jag nej tack!!

2008-06-16 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0