Själv på jobb....

Jaha.... Då var man själv på jobb idag igen. Emmy har tagit sig till Skånes djurpark idag. Det är andra gången på ingen tid alls, men jag har inte lyckats ta mig dit en enda gång sedan i fjol.

Ska ju vara ledig lite nästa vecka, så då kan jag ju passa på. Vet inte om Simon är hemma på fredagen, annars får jag väl åka själv. Det tar ju bort lite av det roliga, men men.... Vad gör man annars? Vad är allternativet? Att bara sitta hemma, för att det jag inte har någon som kan och vill åka med.... Nä, nä, nä! SJÄLV ÄR BÄSTE DRÄNG! Eller hur var det?? Annars händer det ju aldrig något! Man kan ju som sagt inte bara sitta hela livet och vänta på bättre tider!

Sen kan jag ju berätta att vi skippar Göran & grabbarnas midsommar i förmån för tösernas (även Claes och Daniel räknas in där). Emmy har blivit informerad... och Jess, ditt sms går iväg i skrivande stund. Vi kan vara hemma hos oss. Jag har ju redan en stor del av maten där.... Det ska bli apdåligt väder, men vi kan väl sitta på uterummet. Ska regna fram till 12. Sen hinner det väl inte torka upp innan det är tid för lekar, så jag föreslår oömma kläder.

- "Jess...... Kan inte du vara lektant nu då??? Du gör det ju så bra! Vem kan liksom glömma klassiker som hitta köttbullarna på klätterställningen eller tampongen i läskburken?"


Kommentarer
Postat av: Maria

Det känns så trist att jag missar er midsommar! :( Men sånt är livet...

2008-06-18 @ 11:12:45
Postat av: Anonym

Lite jobbigt att sitta på uterummet, är det inte bättre med i???

2008-06-18 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0