Midsommar here I come!

Tar just nu en liten paus i förberedelserna. Känns som det mesta är fixat, men lite finslipning på städningen kan behövas. Och så ska midsommaroutfiten tvättas. Den var på grisfest för ett tag sedan och bör nog fräschas upp en aning. Men jag gissar att den inte får vara på så länge.... Efter en stund blir det nog för kallt i kort kjol. Så är det ju alltid på midsommarafton... Eller..? Förra året spenderade jag i mörkgråa jeans.

Ska faktiskt bli riktigt galet roligt imorgon. Alla lekar, visor och tävlingar ska bli väldigt underhållande. Måste se till att ha kameran redo! 
Mat har vi till förbannelse. Köpte en del så det skulle räcka till de eventuella 15 personer som vi skulle bli. Nu visar det sig att bara 7 ska äta. Se nu till att vara hungriga! Jag har jansson och paté till ett helt kompani och jag skulle nog kunna utfodra hela den svenska krigsmakten med de köttbullar jag stekt. Så Johnny och Maria... Än är det inte försent att komma till vårt tillhåll istället!  ;)

Ska bli intressant att få feedback på vårt häfte. Som vi har jobbat med det! Efter jag gått från jobb, så kom jag på tusen smeknamn på min kusin. Men när det gällde kunde jag inte få fram ett enda.

Till de det gäller: SES IMORGON!

Till er andra: EN UNDERBAR MIDSOMMAR TILL ER!


Kommentarer
Postat av: kusin

Blev faktiskt lite ledsen i ögat att vi inte kom på ett enda smaknamn till mig. Är jag så tråkig :(

2008-06-20 @ 08:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0