Kan man få gå och hänga sig...?

Om det är ok så hade jag kunnat tänka mig att avlida en liten stund nu. Är trött på alla tankar som maler i huvudet, utan att jag har någon chans och möjlighet att påverka något i verkligheten. Är trött på att alltid vrida och vända på allt vad gäller mitt jobb. Att hela tiden tänka in en miljard konsekvenser är tröttande, men vardagsmat nu. Hur blir det om vi gör si...? Hur blir det om vi gör så....?

Ja, livet är allt annat än okomplicerat. Vissa människor ser till att jag har ordentligt med huvudbry. Känns inte som det leder till något. Så nära men ändå så långt ifrån... Eller hur var det??? Ena dagen tror jag att jag fattat galoppen, för att nästa inse att det nog inte alls var som jag trodde. Börjar ifrågasätta mig själv... Undrar om jag bara inbillat mig det du sagt och gjort. Förmodligen är det så.... Eller varför kan du inte ens ge mig ett svar när jag ber dig?

Tänker på det som kan bli! Gör inte du? Jag vet vad jag vill ha och jag vill ha det med dig!

Kommentarer
Postat av: Jess

Usch precis de tankarna känner jag igen!

Vet inte vad jag ska säga, att det löser sig kan man ju inte veta...

2008-06-15 @ 16:55:52
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0