Idag började rean!

Från och med idag har vi rea i butiken. Lyckades övertala min älskade kusin att vi skulle ha ta 3 betala för 2 på i stort sett allt i butiken. Nu är hon dock mindre säker på att det var en bra idé. Fast jag står fast.... Det är för tidigt att dömma ut idén efter 1 dag. Till lika så var dagskassan riktigt bra idag, så vi får ge det veckan ut åtminstone.

Har faktiskt haft på gränsen till vansinigt mycket att göra idag. Skönt att det rör på sig, men samtidigt kommer jag hem helt utmattad. Det är jag ju inte van vid. Sist det var så här mycket var ju mellan november och februari. Tur att man har två lediga dagar att ta ut denna veckan. Tror det blir onsdag och fredag, men kanske skippar jag onsdagen i förmån för torsdagen. Hade varit mysigt att ta mig ut till stranden med en fullpackad kylväska och bara ta det lungt en hel dag. Men för det krävs fint väder eller åtminstone att det är varmt och uppehåll. Därför tvekar jag mellan onsdag och torsdag.

Fredagen är där emot bokad!
Simon är hemma från dagis då. Tänkte låna honom och hitta på något riktigt kul. Fick som förslag från Vicky att hänga med på IKEA. Tror dock att jag ska hitta på något med lite mer fart och fläkt. Fast spöregnar det, så kan väl kanske IKEA locka en stund. Ska försöka spåna fram något skoj som kanske Vicky och Clara kan tänka sig att hänga med på. Regnar det mycket så lockar Andy´s lekland. Fast jag hoppas på riktigt fint väder, så vi kan göra någon utflykt.

Tänkte inte att det skulle regna mer nu faktiskt! Har inte fått något 100% svar av berörda parter, men funderade eventuellt på lite gammeldags folkparksunderhållning på lördag. Får väl se hur det blir... Jag hade tyckt det var superkul, men det krävs ju att det är hyfsat väder och att de andra är på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0