Idag är ingen vanlig dag... För idag är det Miras namngivningsdag!

Klockan två är det kalas hemma hos min syster. Lillflickan ska namngivas. Är väl mest en tradition för att få presenter, men som barnaffärsinnehavare uppskattar jag alla sådana seder!

Vi har fixat följande present:
En solstol!

Finns det liksom något man behöver mer än det?? Nä, jag skulle inte tro det. Det räknas som den perfekta presenten till en 6 månaders baby!

Vi blir tydligen 30 personer. Förstår ärligt talat inte hur vi kan bli så få. Men några var visst sjuka, min kusin ska hitta på något med taket på sitt nybyggda hus, Jessica har stand by och Johan skulle visst ha rörläggaren hemma. Men trots det! Bara 30?? Släkten är ju 25 personer!

Ska bli roligt att prata med Annika idag. Höra allt skvaller från hennes arbetspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0