Hur ska jag göra...?

Har fortfarande inte fått svar från Andy om hur han vill göra på midsommar. Klart att jag helst vill fira med mina vänner, men för Andy verkar Görans röjarfest dra mer. Försöker att få honom att förstå varför jag hels vill vara hemma, men verkar mer eller mindre lönlöst.

Funderar på att dela upp oss. Men samtidigt vill jag ju fira med Andy också. Kul att behöva välja mellan sina vänner och sin pojkvän. SUCK!

Åker vi till Gislöv, så har vi bland annat Jansson och köttbullar till ett helt kompani. Stannar vi hemma, har vi för lite.... Bara problem med allt känns det som....

HUR SKA VI GÖRA??!

Dagens ris: Till brudarna som ställde till det för mitt midsommarfirande, för att ni ger mig problem på hög nivå!

Dagens ros: Till brudarna som ställde till det för mitt midsommarfirande, för att jag tycker så mycket om er ändå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår ditt dilemma, vi tvingades oxå välja och vi vill ju inte heller dela upp oss. Vi ska till Gislöv iaf men jag kommer sakna mina flickor!

2008-06-17 @ 22:57:51
Postat av: emm

Härmis!!

2008-06-18 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0