Vinnarlistan 5-kampen

1:a   
Allas vår Anders (Kan vara att han vann på riktigt eller så är det för att jag vill ha riktigt bra kompispris på ny skidutrustning. (tänk på den!)

2:a
Johnny. Vår smartaste vän, så det är ju inte så konstigt.

3:a
Jessica "kuddrumpan" Nilsson.
Vad hände ENS där?

4:a
Martin.
Fattar det inte. Han hade ju däckat under pilkastningen....

5:a
Lollo "Är det något särskilt hål jag ska träffa?" Andersson


På delad 6:e plats
Andy och Emmy.... Kan inte fatta att fullast och mest anti 5-kamp kom före mig!

7:a
Micke.
Blir man ombedd att räkna ihop poängen, så har man stor fördel.

8:a
Tomas "krocketmästaren"

9:a
Ullis "Inte fullt så krocketmästaren"

10:a
Ingrid. Sjukt att även hon är för mig, då hon gick innan galoppspelet....

11:a
CARRO!!!!
Jag har visst legat av mig....

12:a
Maria "Jag hatar att förlora" Andersson.

Vi räknar Marias sistaplats som terapi!


Kommentarer
Postat av: M

Snällt..

2008-07-13 @ 15:12:13
Postat av: lollan

var det verkligen nåt särskilt hål jag skulle träffa!?

Tack iaf för en toppen kväll!kram

2008-07-13 @ 16:04:17
URL: http://[email protected]
Postat av: emm

Ännu ett smeknamn att lägga till i listan, Emmy "antifemkamp" Persson..

Klingar utmärkt i mina öron...

2008-07-13 @ 22:08:42
Postat av: emm

Förresten lollan, det är inte lönt att du länkar till din blogg!! Du skriver ju aldrig med betoning på ALDRIG!!!

2008-07-13 @ 22:09:27
Postat av: Carro

Men Emmy....



Ser du inte att det är så länge sedan Lollo använde sin adress att hon tror att det ska vara ett @ mitt i.



Lollo... Gör om, gör rätt! =)

2008-07-13 @ 22:21:52
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: emm

Hihihi det såg jag inte förrän nu!!

Håller med, gör rätt gör om..



Det går utför nu lollan!!!

2008-07-13 @ 22:30:23
Postat av: Jess

Fy för satan!! Jag fick brons!!!!!! Woho, jag älskar femkamp!!!!!

Hade fruktansvärt roligt i lördags!!! Så ett stort tack.... Ni måste va världens bästa värdpar!!

Lollo för fan @ gör om gör rätt!!!

2008-07-14 @ 19:32:04
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0