Varför försöker alla människor köra över mig???

Är så trött på människor som behandlar mig som en 15-åring. Kanske är jag inte så världsvan som jag gärna vill tro. Men det ger ingen rätten att försöka köra över mig totalt med hjälp av lögner. Att försöka gömma sig bakom juridik och finansiella lagar och förordningar är idioti. Det är ju synd om den som är en kronisk lögnare. Mina 2år på ekonomprogramet och mina 2år på juristlinjen gav mig en liten aning om hur den världen fungerar. Så mig ska de F-A-N inte försöka lura! Borde snart syna bluffen. 

Om jag lyckades få MKB att dra tillbaka sitt skadeståndskrav på min kära svåger... borde det väl inte vara så svårt att få igenom denna lilla pyttetjänst. Skillnaden är att det var normala och hyfsat vettiga människor jag hade och göra med när det gällde stämningen från MKB:s sida.

Det som stör mig mest är nog att jag blir behandlad som ett barn. Jag är inte van vid att människor avbryter mitt i ett samtal för att berätta att jag avbröt. Trodde ju att det var en dialog vi förde... Ingen jävla monolog, som människan verkar vilja tro.

Ibland hade det suttit fint med en skallning. "Hade suttit som en fläskläpp"... som min salig far hade sagt!

Kommentarer
Postat av: stolt kusin

haha dialog, det kan ju du tro!!!

Jag är stolt över min tusin som kan så mycket i alla fall :)

Sen att du bara är elak mot mig det är en annan sak!!

2008-07-09 @ 23:28:03
Postat av: emm

Tyckte själv att jag var väldigt rolig på jess senaste inlägg..

Knäppt när man fnissar åt sina egna torra skämt :)

2008-07-09 @ 23:30:23
Postat av: Carro

Ja....



Det var väl kanske inte så jag skrattade ut högt.... Men lite söt är du allt!



Har jag sagt att du är knäpp?

2008-07-10 @ 12:44:23
Postat av: Jess

Tanken va att kommentera det andra inlägget men det går ju inte!! Jo vi vann kubben, ganska överlägset, så jag röstar för nya lag. Det e ju trist att spela när det inte är nån utmaning.....

Femkamp låter kanon, ser verkligen fram emot lördag!!!

2008-07-10 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0