Välkommen till sambanscentralen, det är Caroline du talar med....

Har nästan dåligt samvete för att jag känner mig så ensam. Jag har idag nämligen mottagit inte mindre än 42 sms från mina kära vänner. Kan inte minnas att det hänt tidigare. Då kan jag ju säga att de lite valiga smsarna som till exempel Emmy, Jessica och Maria inte ens har skickat vars ett idag.

Däremot fick jag en fin bortförklaring från Marcus. Han har ju tydligen bättre saker för sig på lördag. Ett par från Lollo om hur lite jag bryr mig om henne... (Fnissar när jag tänker på det.) Ett från Elisabeth som numera är en kär vän som smsar enda från Mexico. Och naturligtvis ett helt gäng från Vicky om diverse framtida och bakomliggande bestyr. Tror vi har hunnit avhandla allt idag. Dagens ämnen har varit:

* Om det är mer folk på stranden en söndag klockan 16.00 än en lördag 18.00.

* Vem som tåler mest sprit av oss två.

* Hur och vida jag var full eller ej på grisfesten. (Jag menar... minnesluckorna måste väl betyda något.)

* Svedala Rock, som så lägligt är till helgen. När vi inte kan på lördag och de inte kan på fredag.

* Om vi ska till Jägers den 6 September. (Emmy bara så du vet, så skulle jag vilja vara ledig då)

* Och en hel massa annat...

Kan trots detta inte låta bli att LÄNGTA tills jag får gå hem och kasta mig runt halsen på min man och aldrig släppa taget!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vill bara med denna kommentar vädja till Emmy så att Du får ledigt den 6/9. Sedan tycker jag att vi är väldigt kreativa, vi borde bli styrelseledamöter av någon form så mycket som vi hinner avhandla utan att ens träffas. Det är fantastiskt!

2008-07-11 @ 07:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0