Semesterhälsning till kusinen!

Då har du lämnat mig helt allena på jobb. Har bara varit själv i typ 40min, men jag saknar dig redan. Denna månaden kommer att gå JÄTTELÅNGSAMT! Vem ska jag liksom nu fjanta med?

Ingen att skratta med, ingen som tycker synd om mig när jag har ont, ingen som håller med mig i mina rabbiata diskutioner i olika politiska ämnen och inte ens någon att bara ta en kopp te med... I skrivande stund undrar jag lite hur jag ska lyckas överleva.

Om du inte vill ha en månads semester.... så behöver du inte!!

Saknar....



Kommentarer
Postat av: Jess

Tänk på mig istället för att va så ego!!!

Tänk på mig som får dras med henne här hemma....



Mohahahaha, fördelen att vara mig är att jag iaf själv anser mig som rolig!!! Mohaha

2008-07-01 @ 12:55:42
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/
Postat av: emm

Jag vet knappt hur jag ska klara mig iheller..

Blir nog att jag får komma in och säga hej då och då. Men då förväntas du göra detsamma i augusti så du vet!!

2008-07-02 @ 13:06:13
URL: http://emm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0