Näste mans tur.....

Då har Maria precis varit inne hos mig och gjort sin vänskapliga plikt! Nu är det näste mans tur!
Vet inte riktigt vad klockan var när hon hölt på att skrämma livet ur mig genom att smyga sig obemärkt in på lagret. Var just då och "pudrade näsan", så gissa om jag blev livrädd när någon plötsligt var bakom disken! Mycket trevligt att hon hälsade på och väldigt roligt att hon stannade så länge!

Vi fick avhandlat ett stort antal ämnen och jag ljuger inte om jag säger att jag nu mera annser mig vara en smula klokare. Ska bli roligt att träffa henne igen på söndag. Det var ju trots allt länge sedan sist. Var det Valborg eller.... (Fast Gentlemanna-dagen var ju faktiskt efter. Om än marginelt.) Då blir det bio på söndag. Jessica har bangat ut, så nu är det bara jag, Maria och Emmy som är säkra. Hoppas dock på att Emily också ska med! Nu känner jag ju garanterat igen henne. Hade varit roligt med en fika efter filmen. Känns bättre att fika efter än före om vi går på sexan... Eller...?


Kommentarer
Postat av: Maria

Så spännande! Jag skulle vilja veta vad jag sa som gjorde dig "en smula klokare" :)

2008-07-03 @ 12:10:08
Postat av: Djupe-Carro

Det är inte vad man säger... Det är vad man är!

2008-07-03 @ 13:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0