En hyllning till Norges härligaste!

Har tagit tag i det här med att få min kusin till att börja träffa en kändis. Mitt nuvarande förslag är denna killen. Är det inte bara så man vill bita honom i kinden? Han är ju hur söt som helst. Trist bara att han har det knepiga namnet Bård Ylvisåker!
 Ni ser "the stud him self" längst till höger. Det är killen med jättedildon.



Här har vi lite mer av en idolbild.  Trist att hans bror inte är lika het. Annars hade vi haft vars en toyboy. (Carro slickar sig runt munnen)

Kommentarer
Postat av: emm

Var har du nu hittat honom??? Du behöver inte hjälpa mig, om det inte är Lasse då såklart!!! Men tack ändå... Du är snäll..

2008-07-08 @ 10:14:22
URL: http://emm.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jasså... Låter det så nu?



Innan behövde du desperat tillträde till kändisfesterna.... Eller var det jag?

2008-07-08 @ 12:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0