En hyllning till alla mina vänner!

Tänkte precis på det.... Vet inte om ni har tänkt på det.... Men sedan vi startade bloggarna har det blivit lite en klubb för inbördes beundran (för oss bloggare och för vår "publik"). Det är först idag som vi börjar bråka på bloggen. Tur vi valde Marias blogg till det! Annars är det mest en massa födelsedagshyllande, tack för partajet, vad duktig du är som vågar gå till tandläkaren (jag har avbeställt min tid, by the way) och annat kul och positivt.

När ska vi bli riktigt sura på varandra och börja hänga ut det negativa...? I skrivande stund kommer jag dock på att det inte finns något negativt att skriva.... Kan faktiskt inte komma på en enda sak som jag stör mig på hos er.... just nu. Sa senast idag till Maria att om man inte stör sig och retar sig på saker som en person gör, så är man inte tillräkligt nära vänner. Tror delvis att det stämmer. (Tur det eftersom det var jag som hävdade det!) Men kan det vara så att man ibland klickar så väl med vissa människor att man helt bortser från deras fel och brister? Det är lite som att vara kär....!

Så detta inlägg är dedikerat till dig som känner dig träffade.... Jag är KÄR I DIG!


Kommentarer
Postat av: Jess

Tihi jag är lite kär i dig me...

2008-07-22 @ 18:30:37
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/
Postat av: emm

Tänkte i morse att jag skulle blogga ett inlägg om hur bra jag tycker om er, mina bloggerskor. Hur kul vi har haft det under denna tiden som vi bloggat.

Satt nämligen och läste igenom gamla kommentarer och inlägg. Många gånger fnissade jag åt vår otroligt torra humor!!



Men som vanligt när jag tänker blogga om nåt så hinner tanken knappt nå min hjärna, innan..

..min kusin gör det inlägget!!!

Så där rök det ämnet...



2008-07-22 @ 19:21:53
URL: http://emm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0