Då var lördagens kalas avslutat....

Då var lördagens kalas avslutat och vardagen börjar åter att kännas av. Trots mitt blygsamma alkoholintag måste jag säga att lördagen fortfarande ger sig till känna, fast det snart gått 2 dygn. (Kan ju vara för att vi fick slänga  Som vanligt var det riktigt trevlig att träffa alla. Precis som till midsommar fanns det en del människor som bangade. (Marcus kan gott ta åt sig!) Detta tänkte vi råda bot på.

Sommaren är helt enkelt för kort för att INTE vara fullspäckad med events. Så vi hade knappt hunnit nyktra till innan vi började planera nästa tillställning. Tänkte oss i slutet på Augusti... Tema oklart. Tänkte på kräftskiva.... men då hamnar vi på tre stycken i år.... Fast kan det verkligen bli för många...? Och med tanke på att alla älskar att sjunga snapsvisor, så är det ju ett tema som passar oss ypperligt!

Ska vi rösta om det...?

Kommentarer
Postat av: emm

Jag röstar för, utan tvekan!!!

2008-07-14 @ 14:48:39
Postat av: Carro

1-0 till kräftskiva

2008-07-14 @ 15:03:18
Postat av: M

Får vi föreslå den 30:e, enda lördan vi kan...

2008-07-14 @ 15:48:46
Postat av: M

Vill se dina bilder från i lördags!

2008-07-14 @ 15:52:12
Postat av: Ingrid

Gärna kräftskiva, men inte 30:e. Det är ju enda helgen vi inte kan!!! Kan vi inte tjuvstarta i juli?

2008-07-14 @ 19:18:43
Postat av: Jess

Jag kan när som helst!!

Nemas problemas!!

2008-07-14 @ 19:33:58
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/
Postat av: carro

Då blir det alltså utan antingen Ingrid och Marcus (Att sistnämnd uteblir är ju dock inte ovanligt.)eller så blir det utan Johnny och Maria.... Suck! Vad har ni som är så himmla viktigt så ni inte kan komma på en liten kräftskiva??



Vill höra annledningen till varför ni inte kan och så önskar jag även att ni skriver en liten uppsatts om varför jag ska välja att bjud just er.



OBS: Kompispoäng går ej att byta in mot en inbjudan!

2008-07-15 @ 12:50:18
Postat av: emm

Fjäsk för festfixarens kusin kan göra det "lättare" att komma in och slippa kön.

Fjäska gör ni lättast genom att säga fina saker eller köpa presenter.

2008-07-16 @ 10:45:23
URL: http://emm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0