Träna eller icke träna... Det är frågan det!

Nu har vi haft träningskort på SATS sedan den 21/1. Det vill säga i skrivande stund har vi haft det i 27 dagar. Under denna tid har vi tränat  TRE gånger. Hmmm..... Vad blir statistiken på det...? Vill knappt tänka på det, men vi har tränat totalt 11% av alla dagarna.

Ganska dåligt borde jag nog säga. Men jag trösta mig själv med tanken att det tar en stund att komma igång. Jag menar 3 gånger på 27 dagra är egentligen ganska bra om man tar i beaktning att sista gången vi tränade innan det, var för nästan två ÅR sedan.

Nästa vecka blir det ändring!

Jag brukar sätta upp ett nytt mål varje vecka. OFTAST gäller det att jag ska banta. (Skulle kunna sträcka mig till alla gånger utom två)  Förra veckan var dock annerlunda. Då skulle jag börja sminka mig dagligen. Det höll tre dagar, sen försov jag mig och fick rusa iväg, med endast lite mascara som var kvar från dagen innan. Jag hade ett litet återfall av "osminkning" i två dagar då, sen rättade till sig igen. (Måste erkänna att jag även idag har ett tillbakafall, men det är ju söndag. Tror att det står i bibeln att man inte får sminka sig då.) Kommande vecka blir alltså målet att sätta fart på träningen. Vi går ut starkt. 8.30 ska jag och kusin träffas på SATS. Jag kan inte hjälpa att jag någonstans djupt inom mig hoppas att de just den dagen måste stänga för att sanera från husbock.

Hoppas, hoppas, hoppas.......
image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0