Kul dag på jobb...

Det var en stund sedan jag bloggade sist. Man jobbar ju sällan själv nu mera och då blir bloggen lidande.

Idag har jag egentligen inte tid att blogga, men måste helt klart ta en paus ändå. Jag håller på att hänga alla kläder rätt. Vi fick ju en JÄTTESTOR pall från Carodel i onsdags. Den var så stor att jag nästan är säker på att den hade eget postnummer. Eventuellt egen tidszon, men säger jag det så finns risken att jag överdriver och det vill jag ju inte.

Hur som helst så hängde inget rätt i morse. Nu är jag snart klar med babykläderna. EFTER TRE TIMMAR! Problemet är att jag aldrig blir nöjd. Hänger varje plagg på cirka sju olika platser innan jag ger upp om just den produkten och låter den hänga på sista försöket, för att fortsätta på samma vis med nästa plagg.

Det roligaste av allt är att när jag väl är klar, så kommer min genomelaka kusin tillbaka........ Och trots att hon försöker få mig att skylta om oftare i butiken, så har hon en ovana att gå och smygändra det jag dagen innan lagt ner hela min själ i.

Nä, nu får jag nog sätta fart....

Kommentarer
Postat av: Kusin

Usch är jag så elak?? Det är inte med mening men jag ska genast sluta :)

2008-03-01 @ 13:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0