Jaha... Då har man gått och blivit med blogg....

Idag tog jag steget in i verkligheten. Har tidigare levt i en bubbla. Skymd från världen. Men nu har jag gjort det enda rätta. Det självklara! Jag har blivit som alla andra.... En bloggare.

Jag har funderat på detta ett tag nu. Har alltid kommit fram till samma frågeställning. "Vad händer i mitt liv som är värt att nämna?!" Svaret har tills idag varit det samma. "INGET!"

Men idag känner jag att JAG lika väl som alla andra kan dela med mig av mitt händelselösa liv. Jag tackar bland annat Jessica på http://jessicapessica.webblogg.se/ och Emmy på http://emm.webblogg.se/ för deras totalt meningslösa inlägg om hur mycket det låter när en hantverkare borrar och hur man blir av med grönt hår. Just dessa inlägg tillsammans med att det totalt befunnit sig tio personer i butiken idag, har gjort att jag nu kastar mig ut för "stupet". Bye, bye, privatliv!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0