Vilket I-landsproblem....!

Jag har idag fått reda på vad jag ska få av Andy i julklapp. Detta kom sig av att jag fick välja mellan pengar till mina nya skidor eller hemliga paket.... Det fanns två klara fördelar med att välja pengar till skidorna:

Nr1: Beloppet jag ska få är tre gånger så stort som Andy brukar handla för...

Nr2: Andy kan under inga omständigheter gnälla på att jag köper nya skidor.... Han har ju själv uppmuntrat till det!

Nu kommer vi till I-landsproblemet.... Det är ju sååååå tråkigt att veta vad man får i julklapp. Det ska ju vara spännande att öppna. Det är ju det enda som är bra med julen. JULKLAPPARNA! Andy är ju den jag brukar få mest av. Han är tillika jättebra på att klura ut saker som jag vill ha. Så att inte få något mer än pengar från honom suger! Men det tycker jag kanske inte när jag i Norge står på mina sprillans nya skidor..?

Det är inte så många i min familj som ger med tanke. De flesta ger för de måste. Ser normalt bara fram emot Andys och Emmys klappar. Nu när Andy är borta hoppas jag Emmy känner pressen!

Visst gillar jag kalendern med Simon och ibland kan golfvinsterna passa mig utmärkt, men det går inte upp mot något där givaren verkligen tänkt till. Som i fjol.... Jag säger bara SUDOKO-toapapper! Det är sååå mycket roligare att få än en jättedyr sak som någon råkat vinna i en golftävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0