Julklappar...

Nu stundar samma jäkla problem som jag alltid har så här års. Har gett mig den på att jag ska vara klar med julklapparna tidigt i år.... Är ju dock redan den 15:de och jag är såååååå långt i från klar som jag kan bli. Nästan...

Mamma är faktiskt klar. Likaså Tommy. Simon, Mira och Clara är av naturliga skäl också klara. Emmy är nästan klar... Det är Basshunters erotiska kalender som jag fortfarande väntar på. Andy är hyfsat klar... Men han är otroligt dyr i drift. (Tackar gud och vår monark för skatteåterbäringen!) Det största problemet med Andy är att han har den otroligt dåliga smaken att även fylla år i december...

Störst problem har jag med min syster, Mikael och morfar. Vad köper man till de som har allt...?

Kommentarer
Postat av: Kusin

En get....

2008-12-15 @ 19:36:34
Postat av: M

Tidningsprenumerationer!

2008-12-15 @ 19:38:19
Postat av: Anonym

Kan jag verkligen köpa en get till morfar...?

En tidning till Micke hade kanske varit bra.



Tack för tipsen!

2008-12-16 @ 18:31:21
Postat av: Anonym

Här försöker man hjälpa till men men... Det har man inget för :)

2008-12-17 @ 12:08:16
Postat av: Carro

Nu har jag i varje fall köpt tidningar till hela gänget! Emmy får 3 nr av grisuppfödaren.

Passar till nakenkalendern!

2008-12-19 @ 10:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0