Har fått klagomål om att det inte händer något här....

En viss Herr "min pappa har karl XII dödsmask uppspikad på väggen" var så vänlig och upplyste mig om att det inte händer något här längre. Visst kan jag hålla med.... men fatta vilket stressigt liv jag lever!

Klockan 10.00 måste dörrarna till butiken hissas upp. Från det till 20.00 när det är dags att hissa ner  igen, går dagen i ett. Varor ska säljas, varor ska hämtas på lagret, varor ska prismärkas, hängas på galgar, samtal ska ringas (mest för att  världens mest onåliga agent.), man ska svara på alla samtal (tack eniro som har oss överst på leksaksaffärer och barnkläder i Malmö). När man väl är ifrån jobb är det typ bara en timme kvar till det är tid att gå till sängs.
Om det inte räkte så går jag upp klockan 08.00 för en runda i joggingspåret. ( I ärlighetens namn är det väl kanske inte så länge jag gjort det. Men, men....)

Men som sagt... Nu ska jag börja igen.

Kan även ta tillfället i akt och skylla på att min kamerasladd är borta. (önskar för övrigt en ny i julklapp.) Med kameran är det SÅÅÅÅ mycket lättare att blogga. Jag har bland annat coola bilder där Marcus slår sin 56:e strike, från bowlingen med honom och Ingrid. Oj vad det var roligt för övrigt. Visste dock inte att jag var SÅ j-v-a usel i bowling. Till mitt försvar var Ingrid ännu sämre... Mooohaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0